SLO / ANG

bizBox Logistična platforma - Digitalni voznik

Se kdaj sprašujete kaj se dogaja z vašimi tovorki/pošiljkami od trenutka, ko zapustijo vaše skladišče? Kje se nahajajo, ali so uspešno dostavljeni, kaj je z embalažo in ali je prišlo do kakšnih sprememb, neljubih dogodkov (poškodb, vračil, pritožb)? Bi radi vaše stranke obvestili o predvidenem času dostave ali jim dali informacijo, kje se njihova pošiljka/tovorek nahaja?

S pomočjo logistične platforme je vse to mogoče, saj vam rešitev omogoča popoln nadzor nad vašimi tovorki v realnem času, avtomatsko obveščanje strank in skladišča.



Logistična platforma rešuje problematiko sporočanja in obdelovanja podatkov o tovorkih v realnem času. Večina podjetij s pomočjo programske opreme skrbno organizira pripravo pošiljk, rute, časovna okna, razpored voznikov in vozil in vse kar je potrebno, da tovorki uspešno zapustijo nakladalno rampo. Od rampe naprej, pa v veliki večini ni sledljivosti in informacij o tovorkih. Kje se nahajajo, so uspešno dostavljeni, kaj je z embalažo in ali je prišlo do kakšnih sprememb, neljubih dogodkov (poškodb, vračil, pritožb).

Logistična platforma  rešuje to problematiko s sofisticirano rešitvijo, ki je v realnem času povezana z najnaprednejšim uporabniškim vmesnikom, ki intuitivno vodi voznika skozi njegovo dnevno ruto. Na koncu dneva ni neopravljenih nalog, presenečenj ob vrnitvi v skladišče ali nepotrebnega razkladanja, saj je prometna pisarna (skladišče) v realnem času obveščena o morebitnih spremembah kot so nezmožnost predaje tovorka, poškodba tovorka, vračilo embalaže. Dogajanje je možno spremljati iz prometne pisarne v Vašem sistemu, saj poskrbimo za integracije, ki so potrebne, da vse dodatne funkcionalnosti lahko spremljate iz vam znane programske opreme.



Kaj vključuje bizBox logistična platforma?

  • Izmenjava eDokumentov od naročila do plačila
  • Spremljanje pošiljk / tovorkov v realnem času
  • Zajem podpisa (Proof of Delivery) + dostavnica
  • Obveščanje strank in partnerjev o stanju pošiljke (kje se nahajajo, kdaj je predvidena dostava, lahko tudi avtomatsko)
  • Spremljanje vozil in pošiljk / tovorkov preko WEB vmesnika
  • Popoln nadzor nad vašimi tovorki
  • Upravljanje z nakladi, razkladi, pretovori,…
  • Evidenca in vračila embalaže
  • Beleženje pritožb, reklamacij, poškodb

V četrtek, 8.3.2018 ob 9. uri, bomo v 30-minutnem spletnem pogovoru predstavili izkušnje pri dostavi pošiljk v t.i last mile fazi. Izvedeli boste kako ZZI in Špica že pomagata podjetjem pri tem zahtevnem procesu. Celovita rešitev Digitalni voznik je sestavljena iz dveh delov: Špica zagotavlja mobilni del za vozila, podjetje ZZI pa zaledno nadzorno pisarno in vmesnike na obstoječe sisteme.

Prijava na spletni seminar 8.3.2018

  Zapri Na spletnih straneh ZZi.si uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja
spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah.
Copyright, ZZI d.o.o., 2018